Entrébilletter, guidede ture og klubmedlemsskab

Coronavirussen har forårsaget en række forstyrrelser i den normale drift af museet, og vi forsøger så godt vi kan at besvare alle henvendelser hurtigt muligt. 

Herunder kan du læse, hvordan du skal forholde dig, hvis du har købt entrébillet eller billet til en guidet tur i lukkeperioden:

 

Har du købt entrébillet?

Vi opfordrer til, at du beholder dine entrébilletter og bestiller nye billetter, når museet igen åbner. Disse billetter vil være uden beregning. Du vil modtage endnu en mail fra os, når museet åbner, med link til billetbestilling. Husk at gemme dine gamle billetter, så du kan vise dem sammen med de nye.
Du kan også vælge at få refunderet dine entrébilletter ved at sende din ordrebekræftelse til klub@moesgaardmuseum.dk. Skriv venligst ”Refunder efter aftale” i din mail.

Har du købt billet til guidet tur?

Har du billetter til en guidet tur i vores særudstilling ’Neandertaler – I mammutjægernes land’, vil vi også gerne opfordre til, at du beholder dine billetter og bestiller en ny guidet tur, når museet åbner igen. Du vil i så fald modtage en mail, når det igen er muligt at afholde guidede ture. Billetter til turene vil blive tilgængelige for dig, der får aflyst en guidet tur, FØR der åbnes for salg af billetter til andre.
Du kan også vælge at få refunderet dine billetter til den guidede tur ved at sende din ordrebekræftelse til klub@moesgaardmuseum.dk. Skriv venligst ”Refunder efter aftale” i din mail.

Hvad med dit medlemskab?

Dit medlemskab af Klub Moesgaard bliver automatisk forlænget med det antal dage, museet kommer til at være lukket, og du skal ikke selv gøre noget.

 

Vi modtager mange henvendelser i disse dage, så vi håber på din forståelse for, at det kan tage noget tid, før du får svar på evt. spørgsmål eller kan se din refundering på din konto.

Tak for din opbakning og tålmodighed.