FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål til dit besøg på Moesgaard Museum, kan du muligvis finde dit svar her.

Coronavirussen har forårsaget en række forstyrrelser i den normale drift af museet, og vi forsøger så godt vi kan at besvare alle henvendelser hurtigt. 

Er du medlem af Klub Moesgaard? Besøg vores FAQ-side for årskortholdere/medlemmer af Klub Moesgaard.

Hvorfor skal man købe billet på forhånd?

Billetter skal købes på forhånd, så vi kan sikre et begrænset antal gæster på museet på samme tid og dermed sikre, at man nemt kan holde afstand til hinanden. 

Hvorfor har caféen og shop ikke åbent for alle?

Museets café og shop har kun åbent for betalende gæster, da vi er nødt til at kende antallet af gæster på museet og leve op til myndighedernes krav for forsamlinger. 

Jeg har købt en entrébillet før corona, hvordan bytter jeg den til den nye type entrébillet?

Vi kan desværre ikke lave en ombytning af din entrébillet forud for dit besøg, men vi refunderer din entrébillet, når du besøger os. Så køb en ny éntrebillet, og få den gamle entrébillet refunderet ved næste besøg.

Laver I flere guidede ture i Pompeji-udstillingen?

Ja, der kommer guidede ture i Pompeji-udstillingen. Hold dig orienteret på vores website, Facebook-side eller tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvor vi skriver, når der er guidede ture til salg. 

Hvordan får jeg en billet til min handicapledsager?

Du skal bestille en gratis billet til din ledsager og fremvise dit ledsagerkort, når I ankommer på museet. Bestil gratis billet til ledsagere her